Dag 9: Las Vegas!

20 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 9: Las Vegas!

Vanochtend waren we weer op tijd uit de veren. Ontbijten deden we in de hotelkamer want dat hadden we niet geboekt in dit hotel.Rond half 9 hadden we de spullen weer in de auto en konden we uitchecken.Het was alweer bloedheet buiten! We reden door Death Valley naar een mooi uitzichtpunt om nog even voor de laatste keer naar dit mooie panorama te kijken.We hadden als eerste bestemming seven magic mountains. Een kunstproject dicht bij Las Vegas. Na zo’n 2,5 uur gereden te hebben kwamen we er aan. Wat leuk om te zien al die vrolijke kleuren! Zelfs het waarschuwingsbordje voor giftige slangen kon me er niet van weerhouden om te gaan kijken.We maakten er wat mooie plaatjes en na een korte lunch gingen we verder naar Hoover Dam. Dit is de bekende dam die je vaak in films ziet. Gewapend met flesjes water gingen we een kijkje nemen. Wat een hoogte zeg! Heel mooi om te zien.Het was echt heel warm dus we gingen snel weer de airco in van de auto.Nu gingen we echt de stad in, Las Vegas here we come!Via de strip reden we de stad in en de kinderen en ook wij kwamen ogen te kort.Van het Venetian tot het Bellagio, er is zo ontzettend veel te zien!Ons hotel heet Circus Circus en lig aan het einde van de zogenaamde strip.We checkten in en hoorden hoe we in onze kamer konden komen. Via de ene lift naar de tweede etage, door het casino heen en dan met de andere lift naar de 24e verdieping.Onze kamer kijkt uit op Trump tower, we hadden best een mooier uitzicht konden hebben maar ach.Na even bijgekomen te zijn van de reis wilden de kinderen natuurlijk kijken bij het Adventure Dome want ja, ons hotel heeft een inpandig pretpark!Wij konden even lekker aan de Starbucks en de kinderen mochten een attractie uitzoeken waar ze het liefst in wilden. Dit werd de engste achtbaan natuurlijk en Casper en Sophie zaten met hun tweetjes voorin. Supertof vonden ze het!Na nog tevergeefs geprobeerd te hebben een minecraft knuffel voor Bram te grijpen met de grijpers gingen we met onze auto door naar Fremont street. Wat een hoop gekke mensen zie je hier bij elkaar zeg!! Het plafond is een grote lichtbak en er gaan zelfs ziplines doorheen!De kinderen moesten erg lachen om alle gekke dingen die we zagen. Van blote, gebodypainte mensen tot mannen met baard die Marilyn Monroe na deden.Aan het einde van Fremont street kwamen we uit bij container park. Hier aten we lekker een hapje mexicaans. Daarna natuurlijk weer terug door Fremont street, die nu nog meer verlicht was.Hierna reden we door en parkeerden de auto bij het Palazzo hotel. We bezochten het Venetian, waar op de tweede etage van het hotel de gondels varen. Echt gek om te zien.We wilden de show zien bij het Mirage maar helaas waren we hiervoor al te laat.Door dus naar het Bellagio want daar is een mooie fonteinenshow.Helaas was het maar 1 liedje maar het zag er prachtig uit.Toen was het tijd om terug naar het hotel te gaan, het was al behoorlijk laat!Na middernacht kropen we in bed na een verfrissende douche.De kinderen hoefden maar met hun hoofdjes het kussen te raken of ze sliepen al, wat zullen ze dromen van alle indrukken!!

1. Nanny:
    21 augustus 2017
    Wat een indrukken voor jullie allemaal.Birgit slaap je rustig?Veel plezier nog en groetjes +knuffels.
  2. Kitty:
    22 augustus 2017
    Geer komp nog aan t aafkicke!!
  3. Robert:
    23 augustus 2017
    Super cool! Ik heb destijds in het bellagio geslapen. Maar zoveel om te zien daar echt leuke reis hebben jullie