Dag 4: Weg uit San Francisco

15 augustus 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag stonden we weer op tijd naast ons bedje nadat we allemaal een onrustige nacht hadden gehad. Casper begon vannacht ineens hardop te lachen (iets met kind van zijn moeder ;) )

Het was druk bij het ontbijt dus we zaten vandaag niet aan tafel maar op de bank, ging ook prima. Viktor ging meteen weer bellen want Casper had op dag 1 zijn rugzak met daarin twee tablets en een iphone laten liggen in de shuttle naar het hotel. We werden vier dagen lang van het kastje naar de muur gestuurd. We moesten bellen, formulieren invullen en wat nog meer maar vandaag zou Viktor eindelijk terug geveld worden door ene Tony.

Hij moest dus wachten in het hotel, wat een stress om zo’n rugzak hadden we allemaal inmiddels! Er helpt dan maar 1 ding en dat is natuurlijk shoptherapie….en zo kwam ik met twee paar Tom’s terug bij het hotel waar Viktor het goede nieuws had dat de tas gevonden was en dat we hem vandaag op konden halen bij een adres in de buurt van het vliegveld.

Maar eerst moest natuurlijk de auto gehaald worden. We hadden een Ford Escape gehuurd volgens de papieren maar dit bleek een veel coolere auto te zijn! Een Dodge Durango. Echt een mooie grote auto met allerlei luxe opties. De kinderen zitten riant achterin en de koffers passen er makkelijk bij.

Snel terug naar ons hotel dus en de koffers uit de lobby inladen in de auto. Hierna door naar het adres dat Tony ons gegeven had. Gelukkig stond hij op ons te zwaaien en ja hoor! Casper’s tas helemaal compleet weer terug. Dat was wel heel fijn!

We begonnen aan de reis richting Yosemite, maar het was erg druk onderweg.

We stopten bij een grote Walmart voor drinken, twee koelboxen, ijs enz

Na een korte picknick op het parkeerterrein van Walmart vervolgden we onze reis. We kwamen door een aantal verschillende landschappen. Van dor en heuvelachtig tot bosrijk gebied. Heel mooi om te zien allemaal.

Om 19.45 uur kwamen we aan bij ons hotel en na het inchecken gingen we de deur uit voor een hapje eten. Helaas waren een aantal restaurants al dicht maar we vonden een pizzeria die nog open was waar we lekker buiten konden zitten. Casper’s pizza had genoeg kaas voor wel 6 pizza’s dus er ging een kleine doggybag mee naar huis. Altijd lekker pizza voor de lunch de volgende dag!

Op tijd naar bed want morgenochtend gaan we vroeg ontbijten om op tijd in Yosemite te zijn!